Over Joomlahelpdesk.nl

Directe ondersteuning

Joomlahelpdesk.nl biedt sinds 2005 iedereen directe ondersteuning bij het gebruik van Joomla! via e-mail en telefoon. Wij beantwoorden onder andere vragen op het gebied van het aanmaken en wijzigen van artikelen, afbeeldingen en opmaak. Ook ondersteunt joomlahelpdesk.nl bij problemen op het gebied van installatie, updates en beheer, template ontwerp en performance.

Doelgroep

Joomlahelpdesk.nl verleent support aan zowel de content managers van een Joomla! website als aan de webdesigners en de systeembeheerders van Joomla! websites. Onze ervaring leert dat Joomla! websites in het midden- en kleinbedrijf, overheid en in de verenigingen en club omgeving niet altijd de beschikking hebben over een vaste beheerder of vaste content manager. Of deze persoon blijkt zelfs geheel onbeschikbaar. Een snel bereikbare helpdesk voor de operationele handelingen met betrekking tot de website is daarom praktisch. De support is zelfs essentieel als er problemen optreden bij het inloggen, wijzigen van artikelen of het updaten van de systeembestanden.

Uniek aan de aanbodzijde

De activiteiten van Joomlahelpdesk.nl vullen het hiaat op in het reguliere aanbod van informatie via de fora van joomla.org en de Joomla! web developers:

- directe support zonder reactietijd wanneer deze nodig is
- hulp bij de specifieke supportvraag zonder te moeten zoeken
- begeleiding tijdens het oplossen van het probleem
- betaalbaar en geen drempels zoals een abonnement of registratie

Partners en samenwerking

Wij werken sinds 2005 intensief samen met partners. Joomlahelpdesk.nl staat altijd open voor gespecialiseerde partners om per categorie de website van unieke content te voorzien, om de supportvraag zo goed mogelijk te beantwoorden en om gratis of betaalde alternatieven te bieden ter oplossing van veel voorkomende problemen.

Het gebruik van de merknaam Joomla! in de domeinnaam www.joomlahelpdesk.nl is in licentie gegeven door Open Source Matters.

Cliënten

ABCWine
Arachne
ASR*
Beat it music
Belgian Telecom
Benchkoning
Business Communication Networks
Calanza
Cheapscooter
Coöperatie van verloskundigen in Leiden
DBC-Onderhoud en de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa)*
DBug
De Brauw Blackstone*
De VO Gids
Fishtail
Fitting colors
Flexoplast*
Fortis*
Fundeon
Gemeente Apeldoorn*
Hotelcompany
Huisman Accountants
Jazzmerize
JGZ Amstelland*
JGZ Haaren*
JGZ Arhem*
Metzo College*
Nederlandse Aardolie Maatschappij*
Nexite Internet
Nolet*
Orangehill
Osteopatie Vleuten
OVG projectontwikkeling*
Poonhill
Post en Eger
Raad van State*
Rens uitzendbureau
Rainlegs
Sociale Verzekering Bank*
Spaansvoordebasisschool
Stichting Sterkamp
Suitsupply
SUR - as you are
Tevopharm*
Toolsupply Delfzijl
Universiteit Leiden
Van Leeuwen International
Veiligheidregio Noord- en Oost- Gelderland
Vvmracing
Qualiteam

* Applicatie support/training

Internationale uitrol

Joomlahelpdesk.nl bestaat sinds 2005 en is in 2010 begonnen met de internationale uitrol van de ondersteuning via de website www.joomlahelpdesk.com. Deze ontwikkeling moet waarborgen dat onze service goed bereikbaar blijft en dat met behulp van een 24/7 bezetting de supportvraag elk moment van de dag en nacht beantwoord wordt.

De taal van de ondersteuning is Nederlands of Engels. In de toekomst zullen, afhankelijk van de vraag, meer nationaal georienteerde websites met eigen spreektaal tot de mogelijkheden behoren.


 

ENGLISH

Direct support

Joomlahelpdesk.nl offers everyone direct Joomla! support by email and phone. We will answer all questions about editing articles, pictures and layouts. We will solves problems with installation and management of Joomla! websites, update, template design and performance.

Targeted users

Content managers, web designers as well as Joomla! system administrators can benefit from our support. Our experience in running a help desk service has shown us that small businesses and (non-profit) organisations often lack a designated manager or administrator. Sometimes this person isn't available at all. Direct support from Joomlahelpdesk.nl is essential when there are problems with logins, publishing important articles or updating the Joomla! systems files to keep the site secure.

Unique proposition

In offering direct help desk services Joomlahelpdesk.nl fills the gap between information from Joomla! forums and support from web developers:

- direct support when needed without reaction time
- specific answers without searching
- live support when implementing solution
- affordable and quick fix sometimes free
- easy access without registration

Partners and collaboration

We're working closely with partners to provide the best content, solutions and support. We're always interested in propositions that will benefit support or partnerships that can offer free or paid solutions for common problems.

The use of the mark Joomla! in the domain name www.joomlahelpdesk.nl has been licensed by Open Source Matters.

Clients

ABCWine
Arachne
ASR*
Beat it music
Belgian Telecom
Benchkoning
Business Communication Networks
Calanza
Cheapscooter
Coöperatie van verloskundigen in Leiden
DBC-Onderhoud en de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa)*
DBug
De Brauw Blackstone*
De VO Gids
Fishtail
Fitting colors
Flexoplast*
Fortis*
Fundeon
Gemeente Apeldoorn*
Hotelcompany
Huisman Accountants
Jazzmerize
JGZ Amstelland*
JGZ Haaren*
JGZ Arhem*
Metzo College*
Nederlandse Aardolie Maatschappij*
Nexite Internet
Nolet*
Orangehill
Osteopatie Vleuten
OVG projectontwikkeling*
Poonhill
Post en Eger
Raad van State*
Rens uitzendbureau
Rainlegs
Sociale Verzekering Bank*
Spaansvoordebasisschool
Stichting Sterkamp
Suitsupply
SUR - as you are
Tevopharm*
Toolsupply Delfzijl
Universiteit Leiden
Van Leeuwen International
Veiligheidregio Noord- en Oost- Gelderland
Vvmracing
Qualiteam

* Application support/training

International presence

Joomlahelpdesk.nl has been offering support since 2005. In 2010 we started our international presence with www.joomlahelpdesk.com. This will keep our services optimal available. 24/7 availability of our support staff will offer the best services day and night.

Main language is English. More languages will be available depending on demand.

 

 

CMS beheer en onderhoud

Als systeembeheerder voor grotere organisaties analyseren wij maandelijkse relevante updates en worden kritische security patches dagelijks toegepast. Het 3 maandelijkse onderhoud geeft ruimte om de reguliere updates te controleren op compatibiliteit. Neem contact met ons op.

Professionele helpdesk

Ondersteuning aan organisaties, MKB en stichtingen via e-mail en telefoon. Sinds 2005 specialist in Joomla support, systeembeheer en onderhoud.

Advies en training

Reserveer een half uur professioneel advies en krijg persoonlijk antwoord op jouw vragen; Is Joomla voor mijn organisatie geschikt? Waar vind ik meer informatie, specificaties of hulp? Welke hostingpartij is geschikt bij 1000 nieuwsbrieven per maand? Met 30 minuten professioneel advies bespaar je dagen zoeken!

AVG / GDPR compliant

Joomlaheldesk.nl is zeer ervaren met AVG / GDPR regelgeving en kan u adviseren m.b.t. compliancy zoals:

Inventarisatie en analyse van uw gekoppelde advertentienetwerken.
Onbedoelde gegevensdeling via sociale platforms.
Tools voor bezoekersstatistieken.
Tracking via uw nieuwsbrieven.
Een op maat gemaakte Privacy statement en cookie mechanisme.

De responsive designs van Rockettheme zijn al jaren uitstekende Joomla templates. Handleidingen, support en updates zijn erg goed beschikbaar.
iStockphoto: professionele foto's, achtergronden en tekeningen voor templates en header afbeeldingen.